W celu usystematyzowania procesu zapisu drużyn na zloty wprowadzone zostają następujące zasady:
1. O przyjęciu na zlot decyduje kolejność zgłoszeń
2. Harcerze zgłaszani na zlot muszą mieć opłacone składki
3. Limit uczestników z każdej drużyny wynosi 10 osób + opiekun. Drużyny wielopoziomowe - 15 osób + opiekun.
4. Termin rozpoczęcia zapisów i ich zakończenia będzie każdorazowo prezentowany na stronie hufca w zakładce „najbliższe zloty”.
5. Drużyny zgłaszając się na zlot, deklarują swoją obecność w całym programie zlotu (tj. od piątku do niedzieli, bez możliwośći wyjazdu całej drużyny np. w sobotę wieczorem).
Zgłoszenia na zlot dokonywane są wyłącznie do hm. Andrzeja Ryś.
– email: rycho81@poczta.onet.pl
– dyżur w komendzie hufca w środy w godz. 16.00 – 18.00
Wyznaczenie jednej osoby do zgłoszeń umożliwi bieżącą kontrolę nad listą uczestników oraz sprawne zarządzanie wolnymi miejscami na zlocie. Wszelkie zmiany w liczbie zapisanych uczestników powinny być również zgłaszane u druha Andrzeja.